Etsi


Alla erilliset hinnastot perinteiselle ja sähköiselle taloushallinnolle.

Hinnasto / Perinteinen Taloushallinto

HINTALIITE TAL2018
Tilitoimiston palkkion määräytymisperusteet

Lähtökohta
Veloituksista ja laskutuksesta on lausuttu TAL2018 yleisissä ehdoissa (YSETAL2018).

Tilitoimiston hinnasto on alla olevan mukainen. 
Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

- Peruskirjanpito 1 €/vienti (arvonlisäverovelvollisilta yhdestä tositteesta tulee yleensä kolme vientiä)
* Peruskirjanpidon hintaan sisältyvät kuukausikirjanpito, arvonlisäveroilmoitukset ja kuukausiraportit (tuloslaskelma ja tase) sekä perusneuvonta
* Peruskirjanpidon laskutuskausi on oma-aloitteisten verojen ilmoituskausi eli kuukausi, neljännesvuosi tai vuosi ellei muuta sovita

- Muut kirjanpitotyöt, selvitystyöt, neuvontapalvelut, verojen seuranta, tilinpäätös, veroilmoitus, yms. 45 €/tunti.
- Palkanlaskenta 15 €/palkka (sis. palkanlaskennan, lakisääteiset ilmoitukset)
- Lisäksi veloitetaan käytettävät tarvikkeet sekä muut tarpeelliset ja suoranaiset kulut esim. mapit
- Kuittien toimittamiseen voit halutessasi ottaa käyttöön eTaskun 6,90 €/kk/käyttäjä/yritys
 
- Minimiveloitus 30 € sisältää enintään 30 kirjanpitovientiä
- Hintaan lisätään voimassa oleva arvonlisävero
- Maksuehto 14 päivää
- Viivästyskorko lain mukaan

- Kiirelisä myöhässä toimitetulle aineistolle 10 €/tunti
Kiirelisä veloitetaan, jos kuukausittainen aineisto toimitetaan alle 15 päivää ennen kyseenomaisen kuukauden alv-ilmoituksen ajankohtaa tai tilinpäätös ja veroilmoitusaineisto toimitetaan alle 30 päivää ennen lakisääteistä valmistumisajankohtaa ja veroilmoituksen palautuspäivää

Yleiset sopimusehdot TAL2018 : Tietojen ja toimenpideohjeiden antaminen

5. Palvelujen suorittamiseksi tarvittavat tiedot ja aineisto on annettava tilitoimistolle niin hyvissä ajoin, että tilitoimisto voi tehdä tehtävänsä asianmukaisesti normaalina työaikana. 
 
Jos muuta ei ole sovittu, aineiston tulee olla tilitoimiston käytettävissä seuraavasti:
- koko kirjanpitoaineisto kohdekuukauden päättymistä seuraavan kuukauden 10. päivään mennessä
- palkanlaskenta-aineisto viisi (5) arkipäivää ennen palkanlaskennan sovittua valmistumispäivää
- tilinpäätös- ja verotukseen liittyvä aineisto viimeistään 30 päivän kuluessa tilikauden päättymisestä
- muu aineisto viimeistään kymmenen (10) arkipäivää ennen määräpäivää.

Asiakas myötävaikuttaa Palvelujen tuottamiseen ja täyttää omat tehtävänsä huolellisesti sopimuksen ehtojen sekä viranomaisten ja tilitoimiston ohjeiden ja suositusten mukaisesti. Tilitoimiston tiedusteluihin ja tarkistuspyyntöihin on vastattava viipymättä.

© Taloushallintoliitto 1.2.2018
 

Hinnasto / Sähköinen Taloushallinto

Tämä hinnasto edellyttää, että asiakkaalla on käytössään Procountor Taloushallinto tai Finago Solo sähköinen ohjelmisto sekä sähköinen tiliote. Asiakas tekee ohjelmiston käytöstä sopimuksen Accountor Finago Oy:n kanssa.
Ota yhteyttä niin lasken tarjouksen ohjelmiston käytöstä. 
* Procountor Taloushallinto alkaen 19 €/kk (hinnoittelu perustuu tositemääriin sekä lähetys- ja vastaanottomaksuihin) halutessasi lisäksi Procountor Mini 5,95 €/kk/käyttäjä/yritys
Lisäksi Starttipaketin kertaveloitus uusilta Procountor asiakkailta, esim pikastartti ovh 295 € 
* Finago Solo (soveltuu toiminimelle, ammatinharjoittajalle tai pienelle osakeyhtiölle) 29 €/kk. Kuukausimaksun lisäksi veloitetaan verkkolaskujen lähetys- ja vastaanottomaksut.
Hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero
Tarjoamme nyt uusille yritysasiakkaille Procountor Taloushallinnon tai Finago Solon loppuvuoden ohjelmistokulut veloituksetta. Sopimus tulee tehdä 7.9.–30.11.2020 välisenä aikana, ohjelmiston tulee olla tuotantokäytössä viimeistään 31.12.2020 ja alennus on voimassa 31.12.2020 asti. Lähetys- ja vastaanottomaksut sekä lisäpalvelut veloitetaan hinnaston mukaisesti. Tarjoamme myös Procountorin avausmaksun eli Pika-startin nyt 0€ (norm 295€). Solossa ei avausmaksua olekaan!

Kirjoittelin blogiin omia kokemuksia keväältä 2019, kun siirryin Procountorin ja sähköisen taloushallinnon käyttäjäksi.

HINTALIITE TAL2018
Tilitoimiston palkkion määräytymisperusteet

Lähtökohta
Veloituksista ja laskutuksesta on lausuttu TAL2018 yleisissä ehdoissa (YSETAL2018).

Tilitoimiston hinnasto on alla olevan mukainen.
Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

-Peruskirjanpito laskutuskauden tositemääriin perustuen
* Peruskirjanpidon hintaan sisältyvät kuukausikirjanpito, arvonlisäveroilmoitukset ja kuukausiraportit sekä perusneuvonta
1-10 tositetta 30,00 €
11-20 tositetta 59,00 €
21-40 tositetta 116,00 €
41-60 tositetta 171,00 €
61-80 tositetta 224,00 €
81-100 tositetta 275,00 €
101-125 tositetta 337,50 €
126-150 tositetta 397,50 €
151-175 tositetta 455,00 €
176-200 tositetta 510,00 €
* Sopimuksen teon yhteydessä valitaan sopiva paketti laskutuskauden keskimääräisen tositemäärän perusteella. Valitun paketin ylittävistä tositteista veloitetaan 3 €/kpl. Tositemäärien merkittävästi muuttuessa tarkistetaan hinnoittelu yhdessä asiakkaan kanssa.
* Peruskirjanpidon laskutuskausi on oma-aloitteisten verojen ilmoituskausi eli kuukausi, neljännesvuosi tai vuosi ellei muuta sovita

- Muut kirjanpitotyöt, selvitystyöt, neuvontapalvelut, verojen seuranta, tilinpäätös, veroilmoitus, yms. 45 €/tunti
- Procountor ohjelmiston käyttökoulutus 45 €/tunti
- Palkanlaskenta 15 €/palkka (sis. palkanlaskennan, lakisääteiset ilmoitukset)
- Lisäksi veloitetaan käytettävät tarvikkeet sekä muut tarpeelliset ja suoranaiset kulut 

- Minimiveloitus 30 € sisältää enintään 10 tositetta
- Hintaan lisätään voimassa oleva arvonlisävero
- Maksuehto 14 päivää
- Viivästyskorko lain mukaan

- Kiirelisä myöhässä toimitetulle aineistolle 10 €/tunti
Kiirelisä veloitetaan, jos kuukausittainen aineisto toimitetaan alle 15 päivää ennen kyseenomaisen kuukauden alv-ilmoituksen ajankohtaa tai tilinpäätös ja veroilmoitusaineisto toimitetaan alle 30 päivää ennen lakisääteistä valmistumisajankohtaa ja veroilmoituksen palautuspäivää

Yleiset sopimusehdot TAL2018 : Tietojen ja toimenpideohjeiden antaminen

5. Palvelujen suorittamiseksi tarvittavat tiedot ja aineisto on annettava tilitoimistolle niin hyvissä ajoin, että tilitoimisto voi tehdä tehtävänsä asianmukaisesti normaalina työaikana.

Jos muuta ei ole sovittu, aineiston tulee olla tilitoimiston käytettävissä seuraavasti:
- koko kirjanpitoaineisto kohdekuukauden päättymistä seuraavan kuukauden 10. päivään mennessä
- palkanlaskenta-aineisto viisi (5) arkipäivää ennen palkanlaskennan sovittua valmistumispäivää
- tilinpäätös- ja verotukseen liittyvä aineisto viimeistään 30 päivän kuluessa tilikauden päättymisestä
- muu aineisto viimeistään kymmenen (10) arkipäivää ennen määräpäivää.

Asiakas myötävaikuttaa Palvelujen tuottamiseen ja täyttää omat tehtävänsä huolellisesti sopimuksen ehtojen sekä viranomaisten ja tilitoimiston ohjeiden ja suositusten mukaisesti. Tilitoimiston tiedusteluihin ja tarkistuspyyntöihin on vastattava viipymättä.

© Taloushallintoliitto 1.2.2018

Alan yleiset sopimusehdot